Зупинка 1



Що таке квест?
Якщо ви вже мандрували сторінками Інтернету в пошуках відповіді на питання «Що таке квест?», то швидше за все натрапили на такі відповіді:
Quest (у перекладі з англійської)  це тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов’язаний із пригодою і грою, а також слугує для позначення одного з різновидів комп’ютерних ігор, що вимагають від гравця виконання завдань
Квест  це аматор­ське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. 
Квест  це сюжетна командна гра-пригода ЗА МАРШТУТОМ.
Веб-квест у педагогіці  проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Веб-квест  це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні, виконуючи те або інше навчальне завдання.
Квест  це формат уроку, орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету. Учень, керуючи своїм героєм, грає і водночас учиться розв’язувати задачі, шукати потрібну інформацію, сприймати та запам’ятовувати її. При цьому повинен відчувати задоволення і радість. Для вчителя, який організовує квест, головною метою є навчальна. Для учнів вона приховується за ігровою.
 Так, квести  це ігри, які спочатку були лише комп’ютерними, але „прорвалися” в реальне життя і навіть стали „модним дозвіллям” дорослих і дітей. Це інтерактивні історії з головним героєм, яким керує гравець. Ге­рой живе в комп’ютерному світі, має свої ознаки, які гравець може змінювати. У кожного комп’ютерного героя є своя місія  важливе завдання, яке він повинен виконати за будь-яких обставин. Для його виконання герою потрібно пройти складний лабіринт головоломок. Під час переходу з одного (більш легкого) до другого (більш склад­ного) рівнів, герой досягає своєї мети.
Навчання, розвиток, пригода, гра…
Квест дає змогу гравцям учитися під час спільного виконання завдань.
Квест виявляє приховані якості.
Ігрові завдання викликають позитивні емоції і радісні спогади, сприяють розвитку комунікативних якостей.
Часто діти схильні думати про читання, як про рутинне заняття. Вони вважають, що це те, що вони повинні робити для школи або щоб догодити своїм батькам, але не для отримання задоволення. Чим швидше ми змінимо такий спосіб мислення, тим швидше це принесе свої плоди. Читання повинно бути пригодою!











    ЗАВДАННЯ 1

Створіть хмарку слів на тему «Квест» та розмістіть у своїй робочій папці на google-диску.
Час, необхідний для того, щоб навчитися створювати «хмарки»: 30 хв.
Час, необхідний для створення «хмарки»: 5 хв.

https://wordart.com/z43mmb2y2ssj/%D1%85%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2

Вважають, що з поколінням «людей екрану» доцільно говорити «цифровою мовою». Але якщо бракує часу для створення цифрових «хмаринок»? Або немає технічних можливостей?
Хмарки слів з дітьми на звичайній дошці можна створювати за допомогою крейди! Малюйте великий контур-образ (серце, хмара, сонце, рука, квітка), а далі діти по одному виходять до дошки і вписують слова по темі – як хочуть: по діагоналі, по вертикалі, по горизонталі, вгорі, внизу, в правому куточку, в лівому. Головне – бажання!

Чи вважаєте ви ефективними такі способи використання хмари слів на уроці:

  • в «хмарку» можна «зашифрувати» тему уроку, яку учні повинні визначити;
  • «хмарка» може слугувати в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення;
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарці» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з «хмарки»;
  • впізнати твір за текстом;
  • показати «хмарку», складену зі слів, що відповідають темі уроку, і попросити пояснити їх зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку героєві твору чи письменнику;
  • зробити «хмарку» підказок до художнього твору чи оглядової теми;
  • повторити основні поняття теми, що вивчається.

Запропонуйте «хмарку» до уроку зарубіжної літератури за темою «Сучасна література». Розмістіть у своїй робочій папці на google-диску.

Завантажити домашнє завдання