Те, що сьогодні
відволікає читача від книги і читання, зокрема різноманітні медіа, необхідно
зробити помічниками вчителя у створенні мотивації у читанні. І оскільки у житті
сучасного школяра візуальне сприйняття займає провідну роль, то цілком логічно
візуальні (друк, фотографія, комп’ютерна графіка); аудіювальні (звукозапис);
аудіовізуальні (кінематограф, телебачення, відео, Інтернет) засоби отримують
свою нішу на уроці літератури.
З цією метою
доцільно звернути увагу на такі сучасні медіатексти, як:
− анімаційні
фільми;
− кінофільми і
телевізійні програми;
− відеоролики;
− малюнки,
графіка, фотографія;
− матеріали
сайтів.
Сьогодні важливо навчити школярів шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати.
Сьогодні важливо навчити школярів шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати.
Короткотривалий
анімаційний фільм «Фантастичні летючі книги містера Морріса Лессмора» авторів
Вільяма Джойса і Брендона Олденберга. отримав 13 нагород на різних
кінофестивалях, зокрема і престижну премію американської кіноакадемії Оскар у
2012 році в номінації «Найкращий анімаційний короткотривалий фільм». Матеріали
цього мультфільму можна використати як на першому уроці літератури у
навчальному році, так і на підсумкових заняттях, а також у позакласній роботі.
ЗАВДАННЯ
Запропонуйте метод критичного мислення для роботи з даним медіа продуктом.
Розмістіть розробку у своїй робочій папці на google-диску.