Зупинка 5


ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА

Те, що сьогодні відволікає читача від книги і читання, зокрема різноманітні медіа, необхідно зробити помічниками вчителя у створенні мотивації у читанні. І оскільки у житті сучасного школяра візуальне сприйняття займає провідну роль, то цілком логічно візуальні (друк, фотографія, комп’ютерна графіка); аудіювальні (звукозапис); аудіовізуальні (кінематограф, телебачення, відео, Інтернет) засоби отримують свою нішу на уроці літератури.
З цією метою доцільно звернути увагу на такі сучасні медіатексти, як:
− анімаційні фільми;
− кінофільми і телевізійні програми;
− відеоролики;
− малюнки, графіка, фотографія;
− матеріали сайтів.
Сьогодні важливо навчити школярів шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати.
Короткотривалий анімаційний фільм «Фантастичні летючі книги містера Морріса Лессмора» авторів Вільяма Джойса і Брендона Олденберга. отримав 13 нагород на різних кінофестивалях, зокрема і престижну премію американської кіноакадемії Оскар у 2012 році в номінації «Найкращий анімаційний короткотривалий фільм». Матеріали цього мультфільму можна використати як на першому уроці літератури у навчальному році, так і на підсумкових заняттях, а також у позакласній роботі.




ЗАВДАННЯ
Запропонуйте метод критичного мислення для роботи з даним медіа продуктом.
Розмістіть розробку у своїй робочій папці на google-диску.