Роздивіться
зображення жінок у стилізованому одязі 1960-х, 1980-х, 2010-х років та наших
днів.
Уявіть, що саме ви створили одяг цим жінкам. Побудуйте
алгоритм пошиття сукні в різні часи, використовуючи картинки-підказки.
Так, змінюється час і змінюється одяг. Він стає
оригінальнішим, відповідає новим смакам і потребам. Звичні елементи отримують
нові акценти та удосконалюються. Це твердження справедливе й для всіх інших
сфер життя. Зокрема й для освіти.
Що ж відбувається із засобами, які ми
використовуємо, щоб зробити процес читання привабливим і цікавим для учнів? Поміркуємо
про урок «вчора» і урок «сьогодні». А також пропонуємо представити власну модель сучасного уроку зарубіжної літератури.