Для натхнення







Роздивіться зображення жінок у стилізованому одязі  1960-х, 1980-х, 2010-х років    та наших днів.


Уявіть, що саме ви створили одяг цим жінкам. Побудуйте алгоритм пошиття сукні в різні часи, використовуючи картинки-підказки.


Так, змінюється час і змінюється одяг. Він стає оригінальнішим, відповідає новим смакам і потребам. Звичні елементи отримують нові акценти та удосконалюються. Це твердження справедливе й для всіх інших сфер життя. Зокрема й для освіти.
Що ж відбувається із засобами, які ми використовуємо, щоб зробити процес читання привабливим і цікавим для учнів? Поміркуємо про урок «вчора» і урок «сьогодні». А також пропонуємо представити власну  модель сучасного уроку зарубіжної літератури.